.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برخورد قانوني با افزايش نرخ بليت در گيلان

رئيس كانون انجمن‌هاي صنفي شركت و مؤسسات مسافري گيلان از عدم افزايش نرخ بليت نوروزي در استان خبر داد و گفت: با هرگونه افزايش نرخ بليت قاطعانه برخورد قانوني مي‌شود.

ناصر يوسفي در جمع خبرنگاران با بيان اينكه در اجراي طرح نوروزي مشكلي وجود ندارد، اظهار داشت: موضوع پيش‌فروش بليت‌ها به انجمن‌ها و شركت‌هاي زيرپوشش ابلاغ شده است.
وي با اشاره به اينكه پيش‌فروش بليت‌هاي نوروزي از اول اسفند جاري در استان آغاز شده بود، افزود: اين روند تا نيمه فروردين سال 90 ادامه دارد.
رئيس كانون انجمن‌هاي صنفي مؤسسات مسافري گيلان با تأكيد بر اينكه مسافران تهيه بليت را به روز آخر موكول نكنند، افزود: هشت انجمن صنفي در شهرستان‌هاي گيلان آماده ارائه خدمات هستند.
وي اين انجمن‌ها را در شهرستان‌هاي رشت، لاهيجان، لنگرود، رودسر، تالش، آستارا، انزلي، فومن، صومعه‌سرا و ماسال اعلام كرد كه براي خدمات‌رساني به مسافران آمادگي كامل دارند.
يوسفي با اشاره به آمادگي تمام شركت‌هاي مسافري گيلان در ايام نوروز خاطرنشان كرد: با هماهنگي‌هاي انجام شده با اين انجمن‌ها مقرر شده تا در صورت كمبود ناوگان براي جابه‌جايي مسافر در زمان اوج سفرها، نسبت به عقد قرارداد با ناوگان ديگر استان‌ها اقدام شود.
وي با بيان اينكه با هرگونه افزايش قيمت بليت در گيلان مخالف هستيم، اظهار داشت: با توجه به اينكه هرگونه افزايش قيمت موجب ضرر رساندن به شركت‌ها و رانندگان حمل و نقل عمومي است، تلاش مي‌شود تا از افزايش نرخ بليت در اين ايام و طول سال جلوگيري به عمل آيد.
يوسفي افزود: در صورت مشاهده افزايش نرخ بليت برخورد قانوني به عمل مي‌آيد و در اين راستا بازرسان به صورت نامحسوس بر اوضاع فروش بليت كنترل دارند.
نايب رئيس كانون انجمن‌هاي صنفي شركت‌ها و مؤسسات حمل و نقل مسافري گيلان نيز در اين جلسه از فعاليت 20 شركت در زمينه فروش بليت اينترنتي در استان خبر داد و گفت: مسافران مي‌توانند از خدمات اين شركت‌ها براي تهيه بليت بهره‌مند شوند.
محمدحسين فلكرو با اشاره به افزايش نظارت و بازرسي‌ها در ايام نوروز خاطرنشان كرد: به منظور نظارت بر فعاليت ناوگان حمل و نقل عمومي و شركت‌هاي مسافري، علاوه بر نظارت مستمر بازرسان، طرح نامحسوس بازديد از عملكرد شركت‌‌ها و اقامتگاه‌هاي بين‌راهي نيز در اين ايام انجام مي‌شود.
وي همچنين خواستار تخصيص تسهيلات بيشتر براي نوسازي ناوگان حمل و نقل عمومي گيلان شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.171 seconds.